بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
17:53
چهار شنبه 5 آذر 1393

ویندوز روش Hide File & Folder را برای مخفی کردن فایلها و پوشه های کاربران در اختیار انها قرار میدهد اما الان کمتر کسی است که از این روش بی خبر باشد در نتیجه استفاده از یک نرم افر مطمئن برای امنیت فایلها و پوشه در هر کامپیوتری ضروری است. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت کمیاب انلاین آماده کرده ایم که با کمک آن میتوانید از پوشه های خود در مقابل افراد بیگانه محافظت کنید. My Secret Folder 4.30 نرم افزاری برای قفل کردن پوشه های کامپیوتر به شمار میرود شما با استفاده از این نرم افزار ظرف چند ثانیه میتواند پوشه های مورد نظرتان را قفل کنید که تنها راه باز کردن انها وارد کردن پسورد میباشد. البته در هنگام قفل گذاری میتوانید با انتخاب مد Hide اقدام به پنهان نمودن آنها نیز کنید که تنها راه نمایش انها وارد کردن پسورد میباشد. این نرم افزار از محیطی بسیار ساده ای برخوردار است که همه ی افراد با داشتن سطح اطلاعات پایین هم میتوانند به راحتی با ان کار کنند. علاوه بر این برای اینکه بتوانید خیلی سریعتر پوشه مورد نظرتان را قفل کنید و یا انرا از حالت قفل خارج کنید در نرم افزار کلید هایی به عنوان hot key قرار گرفته که فرضا با فشردن چند کلید کیبورد می توانید پوشه مورد نظر را قفل و یا پنهان کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار My Secret Folder 4.30 :
- قفل اسان و راحت پوشه ها
- امکان پنهان کردن پوشه ها
- باز کردن قفل فایل و پوشه با وارد کردن پسورد
- بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگاری با تمام ویندوز ها
- کاربرد آسان
- حجم کم
- و …

دانلود با حجم 1 مگا بایت

پسورد فایل:  www.lux4dl.com

تعداد بازدید از این مطلب: 1297
موضوعات مرتبط: نرم افزار قفل گذاری , ,
بازدید : 1297
امیر حسین پاشا
17:52
چهار شنبه 5 آذر 1393

 

ورود به كامپيوتر شما به سادگي فقط با يك نگاه! بله تعجب نكنيد. براي ورود به ويندوز ساده تر از اين نميشه! شما ميتوانيد با نگاه كردن به وب كم خود براي يك لحظه بدون اينكه رمز عبور خود را تايپ نماييد به رايانه خود وارد شويد. اگر از دست تايپ كردن رمز عبور خود و همچين نگراني از اينكه رمز عبور شما توسط ديگران حدث زده شود و نگران لو رفتم آن هستيد ميتوانيد از اين نرم افزار خارق العاده استفاده نماييد. نرم افزار Luxand Blink  كه از پيشرفته ترين فناوري هاي روز دنيا براي تشخيص چهره بهره ميبرد. اين نرم افزار ميتوانيد با اطمينان بسيار بالا و با يك نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رايانه را تشخيص داده و شما ميتوانيد بدون تايپ كردن رمز عبور خود وارد ويندوز شويد. اين نرم افزار با الگوريتم هاي بسيار پيشرفته تشخيص چهره در شرايط نوري مختلف در شب و روز  ميتواند با سرعت فوق العاده صاحب رايانه را تشخيص دهد. شما نگران كوتاه كردن موهاي خود و همچنين تغيير ظاهر خود نباشيد اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد شما را در هر چهره و تيپي كه باشيد تشخيص دهد. با استفاده از الگوريتم هاي پيشرفته بيومتريك و تشخيص صورت افراد اگر چه شما آرايش كرده باشيد و يا اينكه موهاي خود را رنگ كرده باشيد و يا با عينك و بدون عينك باشيد براي اين نرم افزار مهم نبوده و شما را با سرعت و دقت بالا شناسايي مي نماييد. هيچگاه شما نمي توانيد امنيت رايانه خود را با پسورد گذاري هاي پيچيده تضمين نماييد. شما ميتوانيد بدون هزينه كردن بسيار زياد براي حفظ امنيت در رايانه خود با استفاده از اين نرم افزار به راحتي امنيت اطلاعات خود را تضمين نماييد. مراحل كار بسيار ساده ميباشد و ثبت نام كاربران و ايجاد حسابهاي شخصي فقط با يك نگاه كردن به وب كم ايجاد ميشود. شما با استفاده از اين نرم افزار ديگر نگران سرقت رفتن كلمه عبور و همچنين حدث زدن آن توسط دوستان و آشنايان خود نيستيد و براي استفاده از رايانه شما فقط اين خود شما هستيد كه به آن دسترسي داريد و ميتوان مطمئن باشيد به جز شما هيچ كس ديگري نميتواند از رايانه شما استفاده نماييد گروه کمیاب آنلاین اين نرم افزار قدرتمند را به شما پيشنهاد ميدهد. اين نرم افزار بر روي ويندوز ويستا و سون قابل نصب ميباشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink v2.0:
- خصوصي سازي ويندوز و امنيت بيشتر رايانه شما
- ایمن سازی و قفل گذاري بر روي ويندوز
- راحتی استفاده از نرم افزار و كار با فقط چند كلیك موس
- سرعت بسيار بالا در شناسايي افراد
- جلوگيري از ورود غير مجاز افراد و تضمين 100 درصد امنيت
- عدم دسترسي افراد غير مجاز به رايانه شما و غير قابل نفوذ بودن رايانه شما
- محيط ساده و كاربر پسند
- قابل نصب بر روي ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود با حجم ۸.۶ مگابایت

پسورد فایل : www.asandownload.com

تعداد بازدید از این مطلب: 1134
موضوعات مرتبط: نرم افزار قفل گذاری , ,
بازدید : 1134
امیر حسین پاشا
17:51
چهار شنبه 5 آذر 1393

امروزه پسوردها نقش مهمی را در رایانه ها ایفا می کنند و اکثر کاربران خوب می دادند که پسورد ها تا چقدر می توانند اهمیت داشته باشند ؛ گاهی یک پسورد ساده می تواند اسناد و اطلاعات بسیار مهمی را به راحتی نابود کند یا برای نمونه هکرها می توانند با کمی حوصله پسوردهای  ساده ای که از نظر امنیتی به هیچ وجه ایمن نیستند را مورد حمله قرار دهند اما اگر همین پسوردها طوری انتخاب شوند که از علائم و نشانه ها هم در آن ها استفاده شود مطمئنا با امنیت بیشتری روبه رو خواهند بود.
این نوع پسوردها که در اصطلاح Sensetive نامیده می شوند شامل اعداد ، حروف کوچک و بزرگ و همچنین نمادها هستند و به همین دلیل درصد هک شدن آن ها به نسبت بسیار پائین تر خواهد بود ؛ اما ساخت چنین پسوردهایی می تواند با استفاده از نرم افزاری به نام Random Password Generator صورت گیرد که علاوه بر Random بودن پسورد ها کار مدیریت آن ها هم حرفه ای تر انجام می گیرد و کاربرمی تواند به راحتی برای هر کاری رمز ورود مستقلی را در نظر بگیرد. استفاده از این ابزار بسیار سبک فوق العاده آسان است و تمامی کاربران می توانند از این ابزار بهره مند شوند. نرم افزار طوری تنظیم شده که کاربر می تواند تنظیم کند که موارد موجود در پسوردها به چه شکل باشند برای مثال تعداد حروف در پسورد چقدر باشد که این متغیر بین 6 تا 64 قرار دارد یعنی کاربر می تواند بین 6 تا 64 حرف پسورد تصادفی تولید کند. مدیریت این پسورد ها هم با استفاده از Random Password Generator بسیار آسان خواهد بود چرا که می توان تعریف نمود پسورد ها برای چه نرم افزار و یا برای چه جایی در نظر گرفته شده اند. پیشنهاد می کنیم شما کاربرانی که به امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهید از این ابزار حتما استفاده نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Random Password Generator v1.1 :
- امکان ساخت پسورد های ایمن
- قابلیت تنظیم تعداد کاراکتر در پسوردها
- امکان مدیریت حرفه ای برروی پسورد های تولید شده
- قابلیت تولید پسوردها به صورت کاملا تصادفی
- حجم پائین و امنیت بالای نرم افزار به سبب وجود رمز ورودی برای اجرا نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود با حجم ۱.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.asandownload.com

تعداد بازدید از این مطلب: 1343
موضوعات مرتبط: نرم افزار قفل گذاری , ,
بازدید : 1343

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر